Честність, відкритість, порядність

Ось основні принципи, які сповідує у своїй роботі компанія «Nemiroff». Вони не девальвуються ніколи і ні при яких обставинах. В цьому абсолютно впевнені її власники торгівельна марка Nemiroff — лідер легального горілчаного ринку україни, а також перший український алкогольний бренд, який володіє офіційним статусом «міжнародний» (статус «міжнародний» отримує бренд, не менше 30% продукції якого експортується). Виробник продукції тм Nemiroff — українська горілчана компанія «Nemiroff». Асортимент компанії складається 3 26 позицій (горілки класичні — з види, горілки особливі — 9 видів; гіркі настійки — 2 види; солодка настійка — 1 вид слабоалкогольні напоїTop Spy — 4 види, Jolly Spy 5 видів). Продукція ТМ Nemiroff надходить до 52 країн світу. Об’єм виробленої в 2002 р. продукції склав 3,23 млн. Дал, в 2003 p. — 4,55 млн. Дал (40% росту), в 2004р. — 6,69 млн. дал (44% росту), в 2005 р. — 8,33 млн. Дал (25 % росту). Не здала позицій, а навпаки, і укріпила їх компанія і в 2006 році.
За підсумками 2005 р. бренд Nemiroff увійшов у топ-3 світового горілчаного ринку. За даними міжнародного галузевого рейтингу «World Millionaires Club» (світовий клуб мільйонерів) авторитетного британського журналу «Drinks International». За підсумками 2004 та 2003 pp. ТМ Nemiroff, згідно даним цього ж рейтингу, два роки поспіль була визнана «Брендом №1 у світі за динамікою розвитку» серед світових виробників міцного алкоголю. У Росії, згідно результатів досліджень товарів, яким надає перевагу споживач. Здійснених TNS Gallup Media у травні 2006 p., горілка Nemiroff визнана найвживаніною росіянами імпортною горілкою. В рейтингу найбільш захищених алкогольних (горілчаних) брендів в РФ, складеному дослідницьким холдингом Romir Monitoring в серпні 2006 p., напої ТМ Nemiroff займають лідируючі місця в усіх представлених цінових категоріях.

Саме ця горільчана марка зробила наше місто відомим у всьому світі. Кожен з нас пересвідчився на собі, що куди б ми не поїхали і зізнавшись, що з Немирова, люди захоплено вигукують: «О! «Nemiroff»! — висока якість!». І не тільки таким чином ми маємо відношення до цього бренду. Чи задумувались ви коли-небудь, що формуючи 95% районного бюджету, компанія «Nemiroff» тримає на своїх плечах майже всю соціальну сферу району. А це значить, що опосередковано платить заробітну плату лікарям, вчителям, держслужбовцям, купує в лікарню ліки і приладдя у школи, утримує спортивні споруди. Більше 1600 пенсіонерів району цілорічно отримують пенсію з тих грошей, які до Пенсійного фонду перераховує компанія, бо тільки за 9 місяців нинішнього року вона переказала 7982514,34 грн. Більш як 419 тис. грн. вона перерахувала у фонд безробіття. А це значить, що кожен місяць 200 безробітних нашого району отримують допомогу по безробіттю саме від компанії. А ще нею за 9 місяців 2006 р. потрачено 783 тис. грн. на благоустрій дороги в. Немирові, виділено 68 тис. грн. спонсорської допомоги та 34 тис. грн. благодійної.
Цифри, як бачите, переконливі. А тому не тільки більш як дві тисячі працюючих, а й багато-багато інших жителів району душею вболівають за це підприємство. Якщо говорити про людський фактор, то в компанії він визначальний. До людей, які працюють тут, ставлення особливе.
— Кожна людина для мене, — говорить генеральний директор ДП УГК «Nemiroff» А.С. Глусь, — це велика цінність, з її успіхами і недоліками. І я стараюсь робити все для того, аби люди відчували тут себе людьми, могли розкрити свої таланти і здібності.
У правдивості слів Алли Сигізмундівни переконуєшся, коли заходиш в офіс компанії, виробничі цехи. Заходиш і ніби потрапляєш в інший світ. Сучасна комп’ютерна оргтехніка, просторі, світлі кабінети, умебльовані за останньою вимогою часу, ліфти, зелень, кондиціонери. Сама атмосфера, яка панує тут, налаштовує на те, щоб в людини з’являлися гідність, відповідальність, відданість. Прекрасні умови праці, достойна заробітна плата (середня більше тисячі гривень), система соціального захисту (безкоштовні другі сніданки та обіди, допомога одиноким та багатодітним матерям, хворим, оздоровлення дітей) роблять людей патріотами компанії. Якщо тут працюють батьки, то їхнім шляхом йдуть і діти. А сім’я, де хоча б два чоловіки трудиться на цьому підприємстві, за немирівськимим мірками є заможною.
Мене, як не просто журналіста, а керівника, на ДП УГК «Nemiroff» особливо захоплює система управління. Якщо ми прагнемо до євросоюзу, то тут уже давно не європейські, а світові стандарти системи управління. Де втілення в життя кожного проекту розписано крок за кроком, день за днем, де кожному учаснику конкретно визначено завдання і термін виконання, де немає зайвої суєти, і весь цей процес з його величезними масштабами та кількістю учасників на екрані монітору може прослідкувати генеральний директор.
Фахівці, які тут працюють, це фахівці високого класу, професіонали, успішні менеджери. І приємно, що ці люди саме з нашого району. «Якщо порівняти, якими ми сюди прийшли і якими ми є зараз, — розповідають вони, — то самі себе не впізнаємо», і це тому, що компанія ніколи не шкодує грошей для підвищення кваліфікаційного рівня своїх працюючих. «За різні тренінги в інститутах ми платимо від 300 до 500 доларів США на одну людину, — розповідає генеральний директор, — але ці гроші потім скуповуються сторицею». Своєю правою рукою Алла Сигізмундівна вважає успішних топ-менеджерів — свого першого заступника С.Б. Гладку та всіх начальників відділів.
За десять років свого існування компанія сягнула такого «розвитку, якого не вдалося жодному із її конкурентів. Але на досягнутому не зупиняється. «Ми не належимо до бренду короткотермінового і модного», — говорить президент компанії О.С. Глусь. «Наша ціль — перевести його в категорію класичного — не застиглого, а живого, такого, що динамічно розвивається. Ми вважаємо, що необхідно виробляти якісний продукт, який має завжди відповідати найвищим запитам споживачів і погоджувати ринкову стратегію компанії з її внутрішніми цінностями. А щоб максимально використовувати кожний новий шанс, потрібно не боятися експериментувати, потрібно іти своїм шляхом. Що ми і робимо. Ми впевнені, що через декілька років ТМ «Nemiroff» увійде в першу п’ятірку світових алкогольних брендів. Всі передумови для цього створені».
Щоб не просто втриматися у жорсткому світі конкуренції на старих позиціях, а бути лідером, компанія постійно дбає про свій асортиментний ряд. Тільки останнім часом на прилавки магазинів потрапила «Житня українська відбірна», «Пшенична українська відбірна», «Немирівська особлива». Оригінальним є не тільки смак цих напоїв, а й пляшка, в яку розфасовано продукцію. Вона виготовлена з полегшеного скла. Шарму додає прозора самоклеюча етикетка. А щоб ще більше захистити споживачів від підробки, для горілок екстра-класу розроблений новий вид так званого винного ковпачка. У ДП УГК він використовується вперше. Над його розробкою працювала група фахівців компанії на чолі з А.С. Глусь, технічним директором Ю.П. Гладким та начальником відділу матеріально-технічного постачання С.В. Укринським. А виготовлявся він на одному з заводів України. Раніше його закуповували аж в Італії. Але компанія це не лише автоматизовані лінії., — це на самперед люди з молодим президентом, ціле спрямованим і успішним менеджером О.С. Глусем. З відданою справі, доброю, співчутливою, дуже тендітною, але надзвичайно сильною духом, вміючою вселити віру у будь-яку людину генеральним директором Аллою Сигізмундівною Глусь. Спілкування з нею — це завжди як народження заново, бо вміє вона заглянути у найпотаємнішу частинку людської душі і заспокоїти, якщо на ній тривожно, розділити радість, якщо вона є.
—    Я розумію, яку несу відповідальність за людей, що у нас працюють», — розповідає Алла Сигізмундівна. — «Відповідальність насамперд перед Богом. Як керівник, я прагну, щоб люди відчували, що вони сюди прийшли не тільки заробляти гроші. Я хочу, щоб тут відчували себе в єдиній сім’ї, щоб відчували свою потрібність і знали, що ними дорожать. Я вдячна всім за старання і з нагоди професійного свята видала наказ про нагородження всіх, без винятку працюючих, звичайно у різних розмірах.»
Алла Сигізмундівна не тільки патріот компанії, вона патріот і нашого міста, де пройшла її молодість, найкращі роки зрілості. Об’їздивши півсвіту, ця мудра жінка стверджує, що ріднішої і кращої їй землі немає.
—    «Мені ніде так легко не дихається, як тут», — говорить А.С. Глусь. — «Мені у рідній стороні не те, що пахне кожна квіточка, а й кожен листочок, кожна краплинка роси грає діамантом». А тому сміється з тих пліток, що ніби Глусі уже продали свій будинок і переїжджають у Київ,
— «У нас уже п’ятеро онуків», — розповідає Алла Сигізмундівна, — «і найбільше щастя для мене і Степана Карловича бачити їх на рідному подвір’ї. Це по-перше. А по-друге, хіба можна розлучитись з тим, чому віддав усе своє життя, знання, уміння, душу, чим гордишся, як,  дітям і за що вболіваєш так само. Для мене — це обидва заводи компанії. Та й Немирів для мене уже давно став другою батьківщиною, а його немирівчани рідними людьми».
Безумовно, усім серцем любить ця жінка наше місто і все робить для того, аби воно розквітало.
— «Я радію з того», — говорить вона, — «що центр прикрасився такими гарними спорудами як православна церква і католицький костел, куди люди можуть прийти і звірити з Богом свої думки та помисли. Я рада, що люди знаходять порозуміння, бо ділити нам нічого. Бог у нас один і під його сонцем місця вистачить усім».
Компанія вирішила потурбуватися про розквіт у районі спорту. На благоустрій спортивного комплексу нею виділено 400 тисяч грн., і це не остання добра справа.
Напередодні Дня працівників харчової промисловості Немирів облетіла приємна новина — завод знову набирає на роботу людей. Для підприємства розпочався сезон. По 200 вагонів в місяць відправлятиметься горілки основному імпортеру Росії. Усі перипетії із програмним збоєм системи ЕГАИС усунені, і російський ринок для компанії знову відкритий сповна. Щоб на період сезону збільшити потужності на тих же виробничих площах, перероблено на горілчану лінію слабоалкогольних напоїв, а на літо, коли попит на горілку зменшується, а на них навпаки збільшиться, зроблять усе навпаки. Отже, зараз обидва заводи компанії працюють у три зміни на повну потужність. Автобус за автобусом підвозить людей до красеня заводу. Дивишся на це, і радіє душа.
Т. Котик, Прибузьки новини

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: